Oldalak

2014. június 12., csütörtök

Gedächtnistraining Obst1

Ezt a memória fejlesztőt úgy játsszuk, hogy mutatjuk a táblát egy bizonyos ideig a gyerekeknek, kb. fél percig, aztán egy ellenőrző lapon vissza kell adniuk, hogy hogyan helyezkedtek el a gyümölcsök a táblán.

Többféleképpen összerakhatjuk.
Én lelamináltam egy üres táblát (1. old.),
 a gyümölcsöket (2-4. old.) lamináltam, szétvágtam és tépőzárat tettem rájuk, meg a táblára is. Így tetszőlegesen variálhatom a gyümölcsöket.
Akinek nincs kedve ennyit vagdosni, tépőzárazni, annak összeállítottam 3 kész táblát (5-7. old.), ezeket csak laminálni kell.
 A gyerekek megoldására is több lehetőség van. Az egyik legegyszerűbb, hogy az ellenőrző táblába (8. old.) belerajzolják, amit láttak.

Vagy beragasztják (9. old.).

 Vagy lelaminálhatjuk az ellenőrző táblát is, és tépőzárral ráragaszthatják a gyerekek a gyümölcsöket. (Ilyent nem csináltam külön, erre a célra kitűnően megfelelnek a sudoku gyümölcsei.) Ez utóbbi variációt csak akkor ajánlom, ha csak pár gyerekkel tanulunk. Mert 10-15 gyereknél ennyi tépőzáras kártyácskát csinálni azért elég idő- és anyagigényes.

A memória fejlesztő megvásárolható az Obst1 csomag részeként itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése