Oldalak

2014. június 27., péntek

Handschuh- Fingerpuppen

Miután elmeséltem a mesét, neki szoktunk futni mégegyszer, csak most már bábozva közben. Vagy én bábozok, vagy a gyerekek, ahogy igény van rá.
A bábokat használhatjuk bemutatkozásra is. Mindenki kap egyet, és sorban bemutatkoznak egymásnak:
- Wer bist du?
- Ich bin der Frosch. Und du? Wer bist du?
- Ich bin der Hase.
Például. Vagy eljátszhatjuk a mesét is közösen. Én vagyok a mesélő, a gyerekek meg azokat a részeket mondják, hogy „-Ki lakik a kesztyűben? - Az egérke, a béka….”  Én nem szoktam az állatoknak nevet adni, mert magyarul jól hangzik, németül viszont kicsit sok, csak megzavarja őket. Épp elég, ha az állatokat fel tudják sorolni. De ez is, mint minden, csoport függő.
Akinek nincsenek bábjai, az csináljon a gyerekekkel papírból. De akinek van, az is csinálhat! Mert barkácsolni jó! J

A bábok megvásárolhatók a Kesztyű csomag részeként itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése