Oldalak

2014. június 8., vasárnap

Zahlen Obst1

A számok „tanítását” mindjárt az első órákon szoktam kezdeni. Nem is kell tanítani, egyszerűen meg kell számolni mindent, amit lehet: hányan vagyunk, hány db kártyát osztottam ki, stb., aztán a gyerekek hamarabb megjegyzik, mint gondolnánk.
Volt egy kislány, évközben csatlakozott a csoporthoz. Amikor másodszor volt a foglalkozáson, számoltunk vmit (5-ig), és egyedül megszámolta. Kérdeztem, hogy honnan tudja, járt-e már korábban németre, vagy anyával szoktak otthon németül számolni. Erre néz rám értetlenül, és azt mondja: „Hát nem emlékszel, hogy a múltkor már itt voltam?”  J De, emlékeztem, csak azt nem gondoltam, hogy első hallásra megjegyzi.  

Na de ha vki mégsem ilyen gyorsan tanul, akkor az gyakorolhatja a számokat ezekkel a gyümölcsökkel. Itt most csak 6-ig. Azt a gyümölcsöt kell a dobókocka alá rajzolni, amiből annyi darab van a képen, ahány pötty a kockán.
A feladatlap megvásárolható az Obst1 csomag részeként itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése